Monday, May 4, 2009

Craving

Balik hari tu sempat la cari makanan yg diidamkan cuma x sempat nak cari nasi kerabu je.

Nasi lemak
Actually mama teringin sgt nak makan nasi lemak pasar malam Jalan TAR tu. Tp x sempat nak g KL. Nasi lemaknya lebih kurang gini la. Comel je. Mama mkn 2 bungkus. Kalau sebungkus x cukup woo.... hihihi....

Sate kajang.
Papa mmg dah bgtau, balik nanti die nak g cari sate kajang. Ada sate ayam, daging & kambing. Ha, dapat pun....

post signature


2 comments:

Nurhayati said...

wah kalau makan sampai 2 bungkus ni mesti sedap bangat kan.. kat mana jalan TAR tu bagi spesifik sket hihi

mamazana said...

bg mama, bole la tahan sbb mama mmg suka nasi lemak guna daun pisang ni. rasanya lain skit. wallaaa!!!!