Wednesday, April 21, 2010

Cintailah Aku Sepenuh Hati...

Tajuk entry kat atas adalah lirik lagu Ari Lasso ye kawan2.... Mama baru lepas dgr lagu ni kat Hot FM, terus jatuh cintan.... Hai... Napelah mama ni dok layan lagu jiwang tgh2 hari ni? Bukannya apa, hubbyku jauh. Bila dah berjauhan mcm ni, tetiba ada rasa sikit jiwang pulak... hehehehe... apa2 pun, jonm layan lirik lagu ni...


Di dalam hatimu
Telah aku temukan
Arti kebahagian

Bersama dirimu
Aku merasa berarti


Sanggupkah dirimu
Untuk bertahan
Hingga waktu tak berjalan
Mencintaiku
Walau bintangku tak terang


Cintailah aku sepenuh hati
Sesungguhnya aku
Tak ingin kau pergi
Takkan mampu ku hadapi dunia ini


Betapa hidupku takkan pernah sama
Bila kau tinggalkan ku
Tetaplah disini saling memiliki
Selama-lamanya
tiada arti semua bila kau pergi
Genggamlah tangganku dan peluklah diriku
Saatku jatuh nanti menangis sepi


Cintailah aku sepenuh hati
Sesungguhnya aku
Tak ingin kau pergi
Cintailah aku sepenuh hati
Tak ingin kau pergi
Takkan mampu ku hadapi dunia ini
Tiada arti semua bila kau pergi


Very meaningful.... right dear???

1 comment:

Naura said...

cantik betul susunan kata2 dia..