Friday, May 21, 2010

Sesi Senamrobik

Last Friday, my department ada wat Senamrobik. Dah lama x wat senam mcm gini... Tema on that day adalah warna MERAH... Owwhhh... my feveret kaler!!!

Macam kat Bangkok lak rasanya. Penyokong Thaksin... huhuhu...
Mama yg x sabar2 nak start... mmmmmm.....

Sesi warm up....


Ewah.....

Apa lah yg kelakar sangat tu kak Ani???

Sempat lagi...


Tep ni nak menari ke, nak bersenam mamazana wei????

Conductor suh wat, kita pun ikut. Layan je....

Selesai sudah...
Sesi bergambo pulok...

Senyum....




Senyum lagi....

Our BIG boss give speech...

post signature


4 comments:

Siti said...

sonoknya..dah lam sungguh siti tak senam robik...

adlin linda said...

amboi yg tukang amik gambo x bersenam ke..mesti dpt upah drpd mamazana..kalo selalu buat senamrobik, best gak tu..barulah kerja produktif...(harap2nya la..)hehehe..

mamazana said...

siti... mama pun dah lama x senam. ni kiranya senam yg pertama after bersalin...

mamazana said...

org yg tukang amik gbr ni tgh pregnant. tu pasal mama suh dia amikkan gambo tu. hihihi...

la ni big boss suh wat senamrobik sebln sekali.. ok la tu kan...