Thursday, July 15, 2010

PadaMu Aku Bersujud

Mama jatuh cinta dengan lagu ni bila tgk OST Janji Kekasih last week. Terfikir gak sapa yang nyanyi lagu ni ek? Rupa2nya Afgan Syah Reza empunya lagu Padamu Ku Bersujud... Best la lagu ni. Rasa insaf... Jom layan...

Ku menatap dalam kelam
Tiada yang bisa ku lihat
Selain hanya namaMu
Ya Allah

Esok atau kah nanti
Ampuni semua salahku
Lindungi aku dari segala fitnah

Kau tempatku meminta
Kau beriku bahagia
Jadikan aku selamanya
HambaMu yang selalu bertakwa

Ampuniku Ya Allah
Yang sering melupakanMu
Saat Kau limpahkan karuniaMu
Dalam sunyi aku bersujud

Esok atau kah nanti
Ampuni semua salahku
Lindungi aku dari segala fitnah

Kau tempatku meminta
Kau beriku bahagia
Jadikan aku selamanya
HambaMu yang selalu bertakwa

Ampuniku Ya Allah
Yang sering melupakanMu
Saat Kau limpahkan karuniaMu
Dalam sunyi aku bersujud

post signature

4 comments:

[leily.laily] said...

lirik yg sgt menarik

Dee said...

kena dengar ni..mesti best..

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

lagu nieh mmg bestttttt .. melodi pun masyuk ;-)

Anonymous said...

Saya pun suka lagu ni..touching sangat liriknye kan