Monday, July 13, 2009

Java Style Wedding's

Last Saturday, papa was attend his officemate Metta & Dudi wedding ceremony. The wedding was held at Taman Mini Indonesia. Tp sayangnya mama & 2 princess tu x dapat ikut. Papa g dgn famili bos je. Majlis tu pulak buat malam. Pastu themenya pulak ala2 garden style. Bdk2 kan baru je nak recover from demam & cherry berry. That why mama x dapat ikut. Jeles... jeles... jeles...

Mama sebenarnya teringin sangat nak g tgk culture diorg tau. Tp kesihatan anak mesti diutamakan. Sbbnya we all nak g holiday. So kena la make sure anak2 sihat before g holiday.

Antara gbr2 yg sempat papa snap.



Nasib baik x dtg. Byk betul candi2 kat sini. Sure Arissa melalak la bile tgk patung2 ni... hahaha....

Antara guest yg datang...



Bride & Bridegroom
Congrats to Metta & hubby!!

Waduh... waduh... Papa...
Sepertinya dikelilingi dengan ibuk2 yg cantik2 ya....


post signature

7 comments:

neezareef said...

wah byk candi2 kt situ..bila la nk pg indo nih..hehe..verangan jer

ninie said...

yelor bilalah kita nak sampai indon nih yaaa...

AkMa said...

emm..menarik gak wedding die..tp bnyk patung ekk..

mamazana said...

neeza wei..., zana yg dah dok kat sini nak dekat 5 bln pun x sampai2 lg Taman Mini tau. huhuhuhu...

Ada rezeki, sampai la tu...

mamazana said...

Insyaallah sampai nanti. tp jgn dtg sekrg, H1N1 sedang melanda!!! Kiteorg pun takut nak kuar sgt.

mamazana said...

betul tu... byk sgt candi2. Diorg kalau nak wat majlis kawin selalin hotel ramai yg pilih buat kat sini.

CuTeMiUt78 said...

wah.. best la kan.. dpt tgk culture sana... eemmmm seronok gitu.. :D