Thursday, August 20, 2009

Sup Ikan Sempoi

Lauk dinner semlam jugak. Papanya lauk kari, anak2nya pulak mama buat sup ikan sempoi je. Main campak2 asalkan jadi sup. Kejam betul mama dia ni. muahahahaha....


post signature

6 comments:

vee said...

hmmm..sedap2..lagi2 la ikan merah tu buat sup..mmg terangkat!!

e.l.i.s.s.m.i.e said...

x penah buat sup ikan..kalo singgang penah la :) /me org trg..singgang tu x leh pisah dah..

ikiqzana said...

yg ni xde resepi plak zana...??? itu pun nmpk sedap..

mamazana said...

masak simple je vee.. utk bdk2...

mamazana said...

zana x pernah buat singgang. satu hari nanti nak wat jg la. en.hubbyku itu pun org pantai timur gak tp die x pernah request. pasai tu la x buat... hehehehe...

mamazana said...

alamak kak zana, yg ini zana main campak2 je. malu la nak bg resepi. hihihi...