Friday, October 16, 2009

Menu Jamuan Makan2

Antara menu yg sempat mama masak & 'order'. hehehehe... Hajat dihati mmg nak masak sumenya, tp apakan daya... Mama dah x berdaya nak buat sorang2. Mama just sempat masak nasi himpit + kuah kacang, buat bubur jagung & goreng keropok je. Jadi la kan... Yang peting kawan2 opis mama tu kenyang. Sila jamu mata ye kawan2....


Nasi Ayam
yg mama order

Set Nasi Ayam

Keropok ni mama goreng. Melampau la kan kalau keropok ni pun mama nak order gak kan... kuik..kuik..kuik...

Roti Jala + Kari Ayam
ni pun mama order. X sempat lak nak menjala

Nasi Himpit + Kuah Kacang
mama masak. Rebus atas dapur je.

Bubur Jagung
ni pun mama masak jgk tau...

Karipap Daging
mama order gak... hehehehe...

post signature


6 comments:

izan ishak said...

tgk mcm2 makanan nih dah terliur dah...sume sedap2!

CuTeMiUt78 said...

wah.. sedapnya...

hajarus said...

alamak sedap2nyer menu mama...

mamazana said...

nampak sedap ye izan?? hihihihi...

mamazana said...

nyummmm... nyummmm... nyummmm....

mamazana said...

hajar, mama sempat masak 3 menu je. yg lain sume order. dah x larat dah mak yong ni. hehehehe.....