Tuesday, May 26, 2009

Menu of the Kenduri

Macam biasala, blog mama ni kan tak sah kalau xde entry pasal menu atau makan kan.... muahahahaha...
So, menu of the kenduri adalah seperti berikut... hihihi.... Buat pengetahuan u alls, menu2 ini sume dimasak oleh jiran2 atuk ngan wan. Masak kat tepi umah je.

Menu kenduri

Gulai kambing
Of course menu utama, sbb wat Aqeqah kan...

Sambal tumis udang

Asam pedas ikan tenggiri

Sayur campur

Ayam goreng

Ikan masin

Kuih muih

post signature


2 comments:

♥ aimi @ kamalina ♥ said...

wah zana...terliur betul tgk menu2 tu semua... bestnya diorang still gotong royong memasak... confirm sedap kan?? sebab kalau yg katering ni kdg2 tu rasa ada kureng sikit..

mamazana said...

kak, kat sini masih masak stail gotong royong lagi. lgpun sume kawan2 ayah yg tolong. meriah la skit...