Tuesday, September 8, 2009

Juadah 17 Ramadhan 1430H

Menu semalam mama masak rendang daging, kuah kacang & nasi himpit. Mood raya babes!!! Pastu en. Hubby balik keje, die nak makan sambal sardin pulak. Demi permintaan darling tersayang, mama pun masak je la.... ceh.... muahahahaha.....

Pastu, tekak ni tetiba pulak nak makan kebab. Stok daging burger ada lagi. Apalagi, potong bawang besar ngan tomato. Mayonis pun ada. Jadila la kebab.... Tp bila dah azan maghrib, dah minum air milo, br makan 2 sudu nasi himpit, tetiba kepala dah pusing. Tekanan darah rendah ke? Atau angin dah naik ke kepala? Sejak pose ni mmg perut selalu masuk angin & senak je. So, mama makan sikit je buka pose semalam. Potong stim betul. huhuhu...






Daging burger tgh masak ni.

post signature

12 comments:

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam kak zana....rajinnyer akak memasak yer.....jeles saya...saya sempat masak sejenis ja semalam...

ediyan said...

meriah yer menu buka posa akak..hihihi

mamazana said...

alimaz, kak zana x keje, bole la masak. kalau keje mesti kak zana main beli je... hihihi...

mamazana said...

meriah ke... meh jemput makan... hehehehe...

Syarinie Amran said...

nmpk sedap sangat!!
@_@ hehehe

MRS. K said...

uiskk... sedapnye..
tak sabar nak raya
nak makan ketupat lemang
dah satahon pantang pulut ni!!

vee said...

aihh..dah masak ketupat rendang ke? wah! mmod raya dah dtg..rasa x sabar nak raya tgk lauk2 zana ni taww..hehe..

iedaLUVsham said...

rajin la mamazana ni, suke nengok, nak tanya, yg color coklat tu pe? puding ke kek? nampak sedap, terliur ieda, hehehe!!! ;)

mamazana said...

syarinie, nampak sedap ye? hiihi...

mamazana said...

mrs K,sebnrnya mak yong ni ngidam.. kena la masak sendiri... huhuhu...

mamazana said...

vee, kalau raya selalunya mak yg masak... hahaha... tp memandangkan tiap2 tahun zana balik umah MIL, dia la yg masak....

mamazana said...

ieda, yg coklat tu sebnrnya puding. Alamak terliur ke? Ya ampun!!!!