Tuesday, November 10, 2009

Kuah Rojak MAK BEE

Masa duduk kat Jakarta hari tu, mama teringin sangat nak kuah rojak kacang MAK BEE ni. Last Saturday baru dapat. Itupun kirim kat kak Ina masa dia balik raya Sg Petani. Thanks ye Kak Ina. Xde la meleleh ayaq liuq anak saya ni. hihihihi... Pasni nak g cari buah2an pulak. Cari buah mangga ka, jambu ka tak pun epal hijau pun jadik!!!

post signature

9 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

rasanya x silap, di shah alam pun dah ada rojak mak bee ni..

JIVEBUMZ said...

rojak mak bee amboi jauhnye order kat utara sana nun

Nurhayati said...

aduhai leleh air liuq..

CuTeMiUt78 said...

alamak sodap tu

mamazana said...

ada ek? ada jual katne ye?

mamazana said...

tu la pasal dik.. order kat utara nun...

mamazana said...

meleleh lagi ye mummy.... hihihi...

mamazana said...

sodap... lebih2 lagi mkn dgn mangga muda. mabeles!!!

ahdaus said...

kalu nak lagi kuah rojak mak bee nie nanti boleh la order online di http://madeinkedah.blogspot.com pada harga yg berpatutan