Monday, April 26, 2010

Comelnya Baby Aqilah Ni.. Tapi...

Pagi tadi mama sempat singgah blog Adex yg br semggu dpt new baby. Comel sungguh baby Aqilah ni kan.... Rasa nak gigit2 pipi gebus dia ni....

Dari segi fizikal, baby Aqilah nampak sihat & sempurna, tapi sebalik kecomelannya, ada cerita duka sebenarnya.

Mama harap family baby Aqilah tabah mengahadapinya...
Sama2 kita doakan kesihatan baby ni ye...
Percayalah setiap yg berlaku pasti ader hikmahnya...

Utk baca kisah selanjutnya jom kita singgah
NUR SYIFAA' AQILAH MOHAMAD AZHOKHI

Kepada Adex.... Mamazana mendoakan agar cahaya mata dan rezeki yg dikurniakan oleh YANG MAHA ESA ini diterima dengan redhanya....Adex kena kuatkan semangat ye... Sesungguhnya setiap kejadian itu ader hikmahnya... Cuma kita sahaja perlu bersabar dan mengingatiNYA selalu... Semoga baby Aqilah sihat membesar seperti kakak twinsnya.... Insyaallah

post signature

5 comments:

ita PLK said...

serious baby ni mmg super cute.chubby macam nak geget.tak sampai hati baca cerita mamy dia.sodih la woi.weh zana,tq la bawakkan cerita mcm ni.hehehe.agar kita lebih menghargai;)

Iryani Noor said...

baby aqilah nie sgt chomelll....
sebak bacer n3 dari mummy die...tak sampai hati nak habiskan entry tu..
semoga adex sentiasa tabah mengharungi ketentuan yang Allah berikan kepadanya & semoga baby Aqilah diberikan kesihatan tubuh badan dan membesar seperti kakak2 nyer.
Amin

mamazana said...

sedih kan ita... aku x bole dgr ada citer2 sedih xpecially bab baby ni. mesti nak share ngan kengkwn...

betul ita, bila lihat masalah kwn2, kita dpt belajar apa itu menghargai...

mamazana said...

betul yani...

harap famili baby aqilah tabah menghadapi dugaan ini...

E.L.I.Z.A said...

huhuh eli pun sedih...brapa jarak umo bby aqilah ngan kakak twin dia? dekat sgt ke? x berani nk tanya owner blog huhuh tanya mamazana je la hehhe

serius, mmg comel gile aqilah tu